Даний практикум допоможе сформувати вам переконливу лінію аргументів на користь комплексного та дорогого лікування.
Вебінар варто відвідати, якщо:
Пацієнти йдуть зі словами: “Спасибі, але мені треба подумати”?
Приділяєте пацієнтові багато часу – а за, підсумком він каже: “дякую лікарю, я подумаю”?
Спостерігаєте, що платоспроможних клієнтів з кожним днем стає все менше і менше?
Клініка вже не дає тих найвищих доходів, що раніше?
Розумієте, що пацієнт обмежений в грошах і не знаєте як йому аргументувати комплексне лікування?
Все сказано і ви бачите, що на обличчі пацієнта сумнів, але так і не знає що ще йому сказати, щоб не передавити?
Бачите, що пацієнти важко приймають рішення про дорогих програмах лікування і найчастіше відмовляються?
Пацієнти не бачать для себе сенс в дорогому лікуванні?
Ви розумієте, що так більше не може тривати і пора з цим щось робити?
Переконливе консультування. Мотивація пацієнта на комплексне і дороге лікування.
Основні помилки в презентації комплексного лікування, які допускає 80% лікарів під час карантину 2020 року.
Ціна і цінність лікування, або що насправді купують пацієнти
4 способи як підняти цінність комплексного лікування в очах пацієнта
Методи ненав’язливою мотивації пацієнта на комплексне і дороге лікування
Правильна подача аргументів пацієнтові, структура переконливою консультації
Тезаріум: список слів переконливий + чотири підсилювача презентації
Логіка або емоції? Робимо презентацію яскравою і переконливою! Метод «Суп»
Принцип переконання пацієнта через метафору
Ключовий момент: як пацієнту грамотно аргументувати ціну комплексного лікування
Методи захисту високої ціни
Техніка: «Щеплення від заперечень!» Працюємо на випередження основних заперечень «Дорого», «Я подумаю»
Переговори про ціну / знижку. Як реагувати на знижки
Володар статусу «Золотий тренер по В2В продажах» 2019 і 2020 року
Входить до ТОП 20 Кращих бізнес тренерів України
Найвідоміший в Україні бізнес консультант з продажу
Сертифікований бізнес тренер, коуч європейського стандарту, майстер нлп, психолог, за плечима якого більше 11 років бездоганної репутації у навчанні відділів продаж.
спеціалізація:
- Розробка індивідуальних програм навчання з розвитку і постановці навичок продажів
- Розробка скриптів продажів з високою конверсією
Освіта:
Business Training в Erickson College International,
NLP Practicioner в Український Центр НЛП,
Professional Coaching Certification в Міжнародна академія коучингу «MAXIMUM",
NLP Master в Український Центр НЛП,
Акредитований бізнес тренер академії ДТЕК
Даний практикум допоможе сформувати вам переконливу лінію аргументів на користь комплексного та дорогого лікування.
Програма навчання переконливою консультації для лікарів стоматології:
Три помилки лікарів, які вбивають продаж комплексного / дорогого лікування.
Правила успішного консультування, які працюють зараз.
Схема переконливої консультації: структура, основні етапи (карта проїзду).
Довіра як основа, випадковість або системна робота?
Три техніки формування підсвідомого довіри: до себе, як до лікаря, до клініці як надійної, до програми лікування як ефективною.
Сильні слова і фрази, які посилюють ваше позиціонування і довіру як до лікаря.