За 3 години роботи Ви Дізнаєтесь:
Про різні стилі комунікації пацієнтів
Поведінкові характеристики кожного із них. Як їх розуміти і визначати
Як навчитись комунікувати та отримувати лояльність від різних типів людей
Які фактори впливають на мотивацію та адаптацію людини
Ці знання допоможуть Вам також налагодити комунікацію в команді
Ви Навчитесь:
Визначати домінуючий стиль комунікації свій та співбесідника
Легко адаптуватись до різних стилів поведінки людини і легко знаходити з любим пацієнтом на основі розуміння моделі DISC
Як визначити чому пацієнт вагається?
Практика:
Побудова адаптаційних стратегій для самих складних пацієнтів
Зареєстуватися можна онлайн у шапці події
бізнес-тренер Erickson International; сертифікований тренер SQI (Service Quality Institute); учасник навчальних програм компанії Zappos; викладач сервісної програми для власників та керівників у LvBS (Львівській бізнес-школі); основна експертиза - створення сервісних команд в малому та середньому бізнесі.